Известие

Collapse
No announcement yet.

Кора под двигателя Помощ!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
    Звучиш като един един продавач от коли на Горубляне,убеждаваше ни че Пунтото което гледахме тогава е страхотна кола и същевременно "Евтина кола за града,5 на 100 дава,без пари ,какво му плащаш"

    За някой хора 90 лева не са малко,особенно ако ти се наложи скоро пак да ги даваш.
    Имам в предвид, че 90 лв. са чувствително по-малко от 350, които ми искаха за Ricambi Originali в Александър Ауто
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
      Имам в предвид, че 90 лв. са чувствително по-малко от 350, които ми искаха за Ricambi Originali в Александър Ауто
      Подобно на цената в Проспийд, ама техната поне тенеке и само срещу 293,30 лв с ДДС
      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
        Много обичаме да говорим наизуст

        Ти кога купи от тези, та успя и да я пукнеш и счупиш?

        Корите не са български (не че има някакво значение).

        За разлика от оригиналните (стъклопласт), тези са от ABS, който не се цепи, пука и каквото там се сетиш, както стъклопласта.
        Аз си купих на 156-цата. За няколко месеца /3-4/ стана на нищо.
        Под колекторите се огъна от топлината и пак увисна и не вярвам да изкара зимата. Онзи ден я свалях, че сменях маслото и е толкова нагъната, че не е истина.
        Чак ме е яд, че дадох 100 лв. за нея.
        ПС: Имам спомен, че е полска или чешка, но не помня точно /не че има значение/.
        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

        Comment


        • #19
          Полска. Ама па аз немах проблеми. Не знам що.
          btw, кво направи с дебитомера? Сорка за оффтопика
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
            Имам в предвид, че 90 лв. са чувствително по-малко от 350, които ми искаха за Ricambi Originali в Александър Ауто
            Не съм те разбрал правилно


            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
            Който има брада, трябва да си купи и гребен, нали
            Най-евтинко едно Жигули и нещата се оправят почти за без пари
            Е да почти за без пари ,но всяка седмица си под нея
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
              Е да почти за без пари ,но всяка седмица си под нея
              Вие поддържал ли сте "Жигули" Колега?
              Спестете си отговра въпросът ми е риторичен!
              Няма по надежден, ремонтопригоден, лесен и евтин за поддържане автомобил от ЛАДА или Жигули!
              Основният ремонт който и правих когато бях студент, не, че се налагаше по скоро с учебна цел ми костваше само около 600 лв със 4 нови гуми и то когато частите за тях бяха все още в хомологация (сега са още по евтини)! С някой леки корекцийки по двигателя и скоростната кутия от 0-100км/ч слизаще понякога и под 11 сек. в зависимост от къде съм налял гориво... и на доста фукльовци по светофарите съм се изплюл на предното стъкло
              Другата седмица само за смяна на масло и една гарнитурка на капака на клапаните, ще се наложи да се ръсна не по малко от 250-300 лв! Вярно е, че кефа цена няма, но пък мразя някой да ми говори наизуст... така, че айде другия път просто

              П.П. Май се поулях и забравих да пиша по темата.
              Ако има възможност другата седмица като сменям маслото, ще направя снимки на моята кора как съм я укрепил и съм защитил картера от леки удари и ще ги постна в една друга тема където бях обещал преди половин година и в тази дано са от полза за някого.
              Last edited by fade; d.m.y г., 17:25.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                Вие поддържал ли сте "Жигули" Колега?
                Спестете си отговра въпросът ми е риторичен!
                Няма по надежден, ремонтопригоден, лесен и евтин за поддържане автомобил от ЛАДА или Жигули!
                Основният ремонт който и правих когато бях студент, не, че се налагаше по скоро с учебна цел ми костваше само около 600 лв със 4 нови гуми и то когато частите за тях бяха все още в хомологация (сега са още по евтини)! С някой леки корекцийки по двигателя и скоростната кутия от 0-100км/ч слизаще понякога и под 11 сек. в зависимост от къде съм налял гориво... и на доста фукльовци по светофарите съм се изплюл на предното стъкло
                Другата седмица само за смяна на масло и една гарнитурка на капака на клапаните, ще се наложи да се ръсна не по малко от 250-300 лв! Вярно е, че кефа цена няма, но пък мразя някой да ми говори наизуст... така, че айде другия път просто

                П.П. Май се поулях и забравих да пиша по темата.
                Ако има възможност другата седмица като сменям маслото, ще направя снимки на моята кора как съм я укрепил и съм защитил картера от леки удари и ще ги постна в една друга тема където бях обещал преди половин година и в тази дано са от полза за някого.
                Да съм поддържал отговора е да и все още поддържаме 2 в семейството ,едно жигули и една 5чка,преди години нещата бяха така както ги описваш,но последните години далеч не са толкова розови ,части има и то много евтини ама повечето изкарват по няколко хиляди километра,вече ги няма оригиналните части от едно време.
                Ти сам го каза ,Кефа цена няма затова не карам жигула колкото и евтино да ми излиза,макар последните няколко години ми е адско удоволствие покарам една от двете.
                Сори за Оффа..
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #23
                  Колеги последно никои ли не знае как да си реша проблема?Хайде че идва зима и ако си сменя ролката с нова ще стане същото..трябва ми защитната кора под двиг....
                  Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                  Comment


                  • #24
                    Колега погледни това струва ми се че ако намериш добър тенекеджия, той не би трябвало да има проблем да си свали кройка и да я изреже от лист алуминий 1,5-2 мм. Цена на материала ~80-90лв и труда да е 50тина лв ще ти излезе по евтино от пластмасовите, а и ще бъде много по-трайна!
                    Аз на моята само подсилих задната прокъсна част с най-обикновенна подцинкована ламарина.

                    П.П. Това може да се види ето тук
                    Last edited by fade; d.m.y г., 10:31.
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
                      Колеги, при мен липсва защитната кора под двигателя, и като вали дажд ми мокри една от ролките и ми ръждясва лагера и скъца много гадно направо не търпимо!! Пък сега е сезона на дажда идва зима и трябва да изолирам сектора със ролките. Евентуално СНИМКА (Скица) на въпросната кора, ще са от полза!Давайте и идей как да се справя с проблема.
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Колега погледни това струва ми се че ако намериш добър тенекеджия, той не би трябвало да има проблем да си свали кройка и да я изреже от лист алуминий 1,5-2 мм. Цена на материала ~80-90лв и труда да е 50тина лв ще ти излезе по евтино от пластмасовите, а и ще бъде много по-трайна!
                      Аз на моята само подсилих задната прокъсна част с най-обикновенна подцинкована ламарина.

                      П.П. Това може да се види ето тук
                      Сайт с търсачка за метални защитни кори под двигателя:
                      http://store.emk-33.com/category/295...yID=295&page=1

                      Comment


                      • #26
                        колега ,а за гтв кора знаеш ли от къде мога да си купя..?

                        Comment


                        • #27
                          Повери във форумните сервизи от Варна.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            В рамките на месец ще имам доставка на кори Цена около 65лв...

                            Comment


                            • #29
                              Драсни едно ЛС ако има нещо за 145/6
                              Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
                                Драсни едно ЛС ако има нещо за 145/6
                                За съжаление само за ГТВ ми е поръчката

                                Comment

                                Working...
                                X